Lieve Thuis

Stel je eens voor: je zit in de beginnende fase van je net opgestarte modemagazine en hebt eigenlijk geen flauw idee over hoe en wat. Leuk hoor, al die inspiratie en tips en tricks over hoe je je overdag in een casual outfit hijst van dat ene merk, maar ’s avonds liever in een chique pak met die rode high heels rond paradeert. Maar wat maakt jou anders dan die honderd andere modemagazines? Hoe zorg je er nou voor dat jij er met je magazine uitspringt? Hoe onderscheid je jezelf?

Al vanaf moment één hoor je bezig te zijn met de traffic op je website. Wat werkt voor jouw bedrijf en wat niet? Goh, die bounceratio is nog behoorlijk hoog; hoe zorg ik ervoor dat deze als de wiederweerga naar beneden gaat? Daar ben ik dus. Hi, aangenaam, ik ben Lieve Thuis. Tijdens mijn huidige studie (Media, informatie en communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam) word ik langzaam maar zeker expert op gebied van traffic op websites. Ik help jou je website opbouwen met advies op passend formaat voor jouw bedrijf. 

Het programma waar ik mee werk heet Google Analytics. Door iedere week rapporten met de gegevens op te stellen en deze vervolgens te vergelijken merk je al gauw wat de verschillen en overeenkomsten zijn. Vervolgens help ik je die bounceratio lager te krijgen, en de bezoekers op de website omhoog te werken. Samen met jou analyseer ik wekelijks wat de veranderingen zijn en hoe we hieraan kunnen werken. Ik kom met verschillende voorstellen waarop je zelf bepaalt wat je passend vindt voor het bedrijf. 

Voor tips, tricks en advies op maat over de traffic op je website kun je dus altijd bij mij terecht. In mijn artikelen geef ik alvast wat tipjes van de sluier. Lees je mee?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *